საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოს მხარდაჭერითა და Touch Platform-ისორგანიზებით, რომელიც უკვე 6 წელია საერთაშორისო ტექ. კონფერენციაებს მართავს, წელს, პირველადსაქართველოში, Martech ფესტივალს - Touch.point - ს ატარებს.
Touch.point განკუთვნილია მარკეტინგისა და ტექნოლოგიების სფეროში მომუშავე პროფესიონალებისთვის(როგორიცაა: მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელები, მარკეტინგის მენეჯერები, პროდუქტისმენეჯერები, სოც. მედიის მენეჯერები, ქონთენთ მენეჯერები, კრეატიული სააგენტოს ექაუნთ მენეჯერები,სტრატეგიული მარკეტინგის სპეციალისტები, სტრატეგები, პროდუქტის ინჟინრები, ტექ. მეწარმეები თუსხვა)
ფესტივალის მთავარი მიზანია, აამაღლოს ადგილობრივ ბაზარზე მარკეტინგული ტექნოლოგიების მიმართცოდნა და არსებული ტექნოლოგიური გადაწყვეტების პრაქტიკაში ეფექტურ დანერგვას, მეტად შეუწყოსხელი.
ტრადიციულად, გამორჩეულად საინტერესო ლაინაფით ფესტივალი აუდიტორიას დატვირთულ, საინტერესოინტერაქციებით, ინსპირაციითა და დისკუსიებით სავსე დღეს ჰპირდება.
ორგანიზატორებმა დაანონსეს სრული ლაინაფი :
პროგრამა დატვირთული იქნება პრეზენტაციებით,პანელური დისკუსიებით, ვორქშოფებით, კრეათონით, ნეთვორქინგითა და საღამოს წვეულებით.
ფესტივალის მთავარი თემებია:
ყველა დამსწრეს საშუალება ექნება მონაწილეობა მიიღოს AI კრეათონში და, AI-ს გამოყენებით, მარტივიბრიფების ამოხსნაში გამოსცადოს თავი. ყყველაზე გამორჩეულ ნამუშევრებს საინტერესო ჯილდოებიცელის ღონისძიების პარტნიორებისგან.
სრული პროგრამა იხილეთ ვებ გვერდზე: https://touchpoint.ge/program
მეტი ინფორმაციისთვის: https://touchpoint.ge/
ბილეთების შესაძენად: https://tkt.ge/touchpoint
პირველი კალათის ბილეთების გაყიდვა დაიწყო. ადგილები შეზღუდულია.
დამატებითი ინფორმაციისთვის:
ნათია გოგია: 593624624
ფესტივალის პარტნიორები არიან: “თბილისი მედია სითი”, საქართველოს ტურიზმისეროვნული ადმინისტრაცია “აჭარაჯგუფი”, “დ-ბლოკი”, “კეტარის ფონდი”, “სელფი”, “ტურიზმისეროვნული ადმინისტრაცია”, “ევიდო”, “ალტა”, “ნოქსტონი”, “ბრიდი” “ლოვენბრაუ”, “ბორჯომი”
უახლესი
8 თვის წინ
სსიპ-ებში სტაჟირება ანაზღაურებადი ხდება8 თვის წინ
იტალიური დღეები გორგიაში