დაბალბიუჯეტიანმა ავიაკომპანია Wizz Air-მა საკუთარ მიზნებზე განაცხადა, გაზარდოს თავისი თვითმფრინავების ექსპლუატაცია დღეში 12,5 საათზე მეტი დროით. ეს მაჩვენებელი საავიაციო ინდუსტრიისთვის რეკორდულია, რადგან ავიაკომპანიები, როგორც წესი, არ იყენებენ თვითმფრინავებს ასე ინტენსიურად.
2023 ფისკალურ წელს Wizz Air თავის ხომალდებს დღეში საშუალოდ 11 საათისა და 8 წუთის განმავლობაში იყენებდა. მაშინ როდესაც წინა წელს ეს მაჩვენებელი 7 საათი და 44 წუთი იყო. ეს დრო მოიცავს როგორც რეალურ ფრენას, ასევე ტაქსს აეროდრომზე ასაფრენად ან ავტოსადგომზე დაშვების შემდეგ.
თვითმფრინავის ფრენის დროის გაზრდა Wizz Air-ს საშუალებას აძლევს გაზარდოს ფრენების რაოდენობა ერთ დღეში. ეს იწვევს მგზავრების რაოდენობის ზრდას ერთ თვითმფრინავზე და, შედეგად, ავიაკომპანიის შემოსავლის ზრდას.
Wizz Air-ის ცნობით, 2023 ფისკალურ წელს, მისი თვითმფრინავი ახორციელებდა საშუალოდ 4,48 გაფრენას დღეში, რაც წინა წელს 3,2 გაფრენას შეადგენდა.
დაბალბიუჯეტიან ავიაკომპანიას შეუძლია გაზარდოს ხომალდების სარგებლობის ინტენსივობა ფლოტის მუდმივი განახლების გამო. ეს სტრატეგია საშუალებას გაძლევთ დახარჯოთ ნაკლები დრო თვითმფრინავების შეკეთებასა და შეკეთებაზე.
2023 ფისკალურ წელს, Wizz Air-მა ხმარებიდან ამოიღო ცხრა წინა თაობის Airbus A320 და მიიღო 35 ახალი თაობის A321neos. ამან ახალი თაობის თვითმფრინავების საერთო წილი Wizz Air-ის ფლოტში 49%-მდე მიიყვანა 2023 ფისკალური წლის ბოლოს. 2024 ფისკალური წლის ბოლომდე დაბალბიუჯეტიან ავიაკომპანიას სურს ამ მაჩვენებლის 63%-მდე გაზრდა.
Wizz Air-ის ფინანსური წელი არ ემთხვევა კალენდარულ წელს. 2023 ფისკალური წელი მოიცავს 2022 წლის 1 აპრილიდან 2023 წლის 31 მარტამდე პერიოდს.
უახლესი
12 საათის წინ
საქართველოს ეროვნული ბანკი „თვის მიმოხილვას“ აქვეყნებს13 საათის წინ
მუხიანში სკვერის რეაბილიტაცია სრულდება