USD 2.7858

EUR 2.9783

TRY 0.0764

GBP 3.5725

RUB 0.031057

დამატებულია კალათაში მარაგში არ არი საკმარისი რაოდენობა დამატებულია სურვილების სიაში უკვე დამატებულია სურვილების სიაში
საზღვაო მარშრუტის ცვლილებამ, იაპონიაში კივის ექსპორტი 20%-ით გაგვიძვირა - „ნერგეტა“

საზღვაო მარშრუტის ცვლილებამ, იაპონიაში კივის ექსპორტი 20%-ით გაგვიძვირა - „ნერგეტა“

2024-01-10 19:00:00

წითელ ზღვაზე შექმნილი პრობლემების გამო, იაპონიის ბაზარზე კივის ექსპორტი 20%-ით გაგვიძვირდა, - ამის შესახებ Business Insider Georgia-ს კომპანია „ნერგეტას“ დირექტორმა კოტე ვეკუამ განუცხადა.

მისი ინფორმაციით, ქართული კივის იაპონიის ბაზარზე გადატვირთვა ჯერ არ მომხდარა.

„7-მა კონტეინერმა გადალახა წითელი ზღვა ვიდრე სროლები დაიწყებოდა. მეორე ნაწილი 6 კონტეინერი საზღვაო კომპანიას აფრიკის გარშემო შემოვლითი მარშრუტით მიაქვს, რაც გადაზიდვებს კიდევ 15 დღით ახანგრძლივებს“, - ამბობს „ნერგეტას“ დირექტორი.

მისი თქმით, მარშრუტის ცვლილების გამო საზღვაო კომპანიამ, პროდუქტის გადაზიდვის საფასური გაზარდა. შესაძლოა, ტარიფი კიდევ გაიზარდოს. „1050 დოლარის დამატებით გადახდა მოგვიწევს თითო ორმოცტონიან კონტეინერზე. დაახლოებით 20% -ზე გაგვიძვირდა გადაზიდვის ტარიფი“.

მეწარმის ინფორმაციით, „ნერგეტას“ კივით დატვირთული 13 კონტეინერი კვლავ გზაშია. „რა მდგომარეობაში ჩავა იაპონიის ბაზარზე პროდუქტი, პროგნოზირება რთულია, რადგან მარშრუტმა გადაზიდვის ვადა 15 დღით გახანგრძლივდა“, - ამბობს კოტე ვეკუა.

როგორც კომპანიის წარმომადგენელი ამბობს, ექსპორტის გარდა, პრობლემები შეექმნება იმპორტს, რადგან საქართველოში ჩინეთიდან პროდუქცია ძირითადად საზღვაო გზით, წითელი ზღვის გავლით შემოდის.

იემენელი შიიტი „ჰუსიტები“ ისრაელ-ღაზის ომში პალესტინელებს უჭერენ მხარს და აცხადებენ, რომ თავს დაესხმებიან ყველა გემს, რომელიც ისრაელისკენ მიემართება.

ცნობილია, რომ წითელი ზღვა მსოფლიოში საწვავის და ტვირთების გადაზიდვებისთვის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მარშრუტია.

იგივე თემაზე: 

წითელ ზღვაში გემებზე თავდასხმების გამო, ქართული კივის ექსპორტი შეფერხდა - „ნერგეტა“

ავტორი:

ნინო ნატროშვილი
ავტორის ყველა სიახლე

უახლესი

მოსაზრება


მსგავსი სიახლეები