USD 2.8378

EUR 2.9317

TRY 0.0789

GBP 3.5237

RUB 0.028576

დამატებულია კალათაში მარაგში არ არი საკმარისი რაოდენობა დამატებულია სურვილების სიაში უკვე დამატებულია სურვილების სიაში
საქართველოში პირველი საერთაშორისო მარკეტინგული ფესტივალი Touch.point 9 ივნისს გაიმართება

საქართველოში პირველი საერთაშორისო მარკეტინგული ფესტივალი Touch.point 9 ივნისს გაიმართება

2023-05-30 18:42:40

საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოს მხარდაჭერითა და Touch Platform-ისორგანიზებით, რომელიც უკვე 6 წელია საერთაშორისო ტექ. კონფერენციაებ მართავს, წელს, პირველადსაქართველოში, Martech ფესტივალს -  Touch.point - ს ატარებს

 

Touch.point განკუთვნილია მარკეტინგისა და ტექნოლოგიების სფეროში მომუშავე პროფესიონალებისთვის(როგორიცაა: მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელები, მარკეტინგის მენეჯერები, პროდუქტისმენეჯერები, სოც. მედიის მენეჯერები, ქონთენთ მენეჯერები, კრეატიული სააგენტოს ექაუნთ მენეჯერები,სტრატეგიული მარკეტინგის სპეციალისტები, სტრატეგები, პროდუქტის ინჟინრები, ტექ. მეწარმეები თუსხვა)   

 

ფესტივალის მთავარი მიზანია, აამაღლოს ადგილობრივ ბაზარზე მარკეტინგული ტექნოლოგიების მიმართცოდნა და არსებული ტექნოლოგიური გადაწყვეტების პრაქტიკაში ეფექტურ დანერგვას, მეტად შეუწყოსხელი

 

ტრადიციულად, გამორჩეულად საინტერესო ლაინაფით ფესტივალი აუდიტორიას დატვირთულ, საინტერესოინტერაქციებით, ინსპირაციითა  და დისკუსიებით  სავსე დღეს პირდება

 

ორგანიზატორებმა დაანონსეს სრული ლაინაფი :

  • ოკსანა ვალენტელის - “TikTok”-ის კრეატიული დირექტორი, დიდი ბრიტანეთი 
  • ენდი ჩაილდსი - “Meta”- ბიზნეს სტრატეგი და ფუტურისტი, გერმანია 
  • აიშა ხანი - “NIKE”- კრეატიული სტუდიის კრეატიული ბრენდინგის ხელმძღვანელი, იაპონია 
  • ერიკ შმალინი - “Media.Monks”-ის გლობალური მედიის ხელმძღვანელი, 2 “EMMY”-ის მფლობელი, აშშ
  • ერნარდო გონზალეზ - “Droga5”-ის კრეატიული დირექტორი, ნიუ იორკი, აშშ
  • ლაურა ვისკო - “GREY”- ის კრეატიული ხელმძღვანელი, ლონდონი, დიდი ბრიტანეთი 
  • ჯასეკ მარკოვსკი - “Google” დიცრული რეკლამის არქიტექტორი 
  • ორსუნ ფისტიკი - “Salesforce” მარკეტინგის რეგიონალური ხელმღძვანელი 
  • ადამ ნოვაკოვსკი - “Meta” კრეატიული სააგენტოს პარტნიორი 
  • დევიდ ქოქკლი - ბიზნეს კონსულტანტი, ეფლში 27 წლიანი გამოცდილებით
  • სალი ქერქაძე - ლივინგსტონის ვებ დეპარტამენტის ხელმძღვანელი 
  • არიამ ლელაშვილი - Optio- უფროსი პროდუქტ ოფიცერი 
  • ანდრო ჯავახიშვილი - JWT Metro სტრატეგიის ხელმძღვანელი 

 

 

 

 

 

 

 

  • ჯინო დოლინი - ტერმინალი, CEO 
  • ინი ჩაჩანიძე - Veli.Store, მომხმარებლის გამოცდილების ხელმძღვანელი 
  • ახტანგ მდივანი - Promofy.app, პროდუქტის ხელმძღვანელი
  • გიორგი ავალიანი - Holy Motors, დამფუძნებელი, კრეტიული დირექტორი 
  • უსუდან გიგინეიშვილი - Evido, Country Manager 
  • არიამ მენთეშაშვილი - PRS IN VIVO, ინსაითის ანალიტიკოსი 
  • გიორგი კინწურაშვილი - საქართველოს ბანკი, ციფრული ბანკინგის ეკოსისტემის ხელმძღვანელი 
  • ოთა ჩინჩალაძე - დამოუკიდებელი ბრენდ ექსპერტი 
  • ალი დადიანი - თი ბი სი ბანკი, ციფრული ბრენდ მენეჯერი 
  • გივი ჩხარტიშვილი - Hapttic, პროდუქტის ლიდი 

როგრამა დატვირთული იქნება პრეზენტაციებით,პანელური დისკუსიებით, ვორქშოფებით, კრეათონით, ნეთვორქინგით და საღამოს წვეულებით

 

ფესტივალის მთავარი თემებია

  • ონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი 
  • არკეტინგის ავტომაციების ხელსაწყოები 
  • რენდი და კულტურა
  • ომხმარებლის ქცევა 
  • ციფრული ქონთენთი დასთორითელინგი” 
  • არკეტინგი მეტავერსში

 

ყველა დამსწრეს საშუალება ექნება მონაწილეობა მიიღოს AI კრეათონში და, AI- გამოყენებით, მარტივიბრიფების ამოხსნაში გამოცადოს თავი. ყყველაზე გამორჩეულ ნამუშევრებს საინტერესო ჯილდოებიცელი ღონისძიების პარტნიორებისგან

 

რული პროგრამა იხილეთ ვებ გვერდზე: https://touchpoint.ge/program 

ეტი ინფორმაციისთვის: https://touchpoint.ge/ 

ილეთების შესაძენად: https://tkt.ge/touchpoint 

ირველი კალათის ილეთების გაყიდვა დაიწყო. ადგილები შეზღუდულია

 

დამატებითი ინფორმაციისთვის

ათია გოგია: 593624624 

natia@touch.ge 


ფესტივალის პარტნიორები არიან:  “თბილისი მედია სითი”, საქართველოს ტურიზმისეროვნული ადმინისტრაცია აჭარაჯგუფი”, “-ბლოკი”, “კეტარის ფონდი”, “სელფი”, “ტურიზმისეროვნული ადმინისტრაცია”, “ევიდო”, “ალტა”, “ნოქსტონი”, “ბრიდი” “ლოვენბრაუ”, “ბორჯომი” 


 

უახლესი

მოსაზრება


მსგავსი სიახლეები