USD 2.8468

EUR 2.9894

TRY 0.0819

GBP 3.6077

RUB 0.027102

დამატებულია კალათაში მარაგში არ არი საკმარისი რაოდენობა დამატებულია სურვილების სიაში უკვე დამატებულია სურვილების სიაში
ყველაზე ძვირადღირებული ინდური ბრენდი Tata Group-ია - კომპანია საქართველოში წლებია წარმატებით ოპერირებს

ყველაზე ძვირადღირებული ინდური ბრენდი Tata Group-ია - კომპანია საქართველოში წლებია წარმატებით ოპერირებს

2024-07-03 09:00:00

2024 წლის მონაცემებით, ყველაზე ძვირადღირებულ ინდურ ბრენდად Tata Group-ი დასახელდა. მისი ღირებულება 28,6 მლრდ დოლარია. აღსანიშნავია, რომ Tata Group-ი ოპერირებს საქართველოშიც. 

TATA Group წარმოადგენს ინდოეთის უმხსვილეს მულტინაციონალურ მრავაპროფილურ კომპანიას, რომლის შტაბ-ბინა განთავსებულია მუმბაიში, ინდოეთი. ჯგუფი დაფუძნდა 1868 წელს და დღეს 100-მდე კომპანიას აერთიანებს, რომლებიც საქმიანობას მსოფლიოს 80-ზე მეტ ქვეყანაში ეწევიან. კომპანიის საქმიანობა მოიცავს სხადასხვა ბიზნეს სექტორს: მანქანათმშენებლობა, ენერგეტიკა, ქიმიური მრეწველობა, მეტალურგია, კომუნიკაციები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები, სასტუმროების ბიზნესი, სასმელების წარმოება, ვაჭრობა, საკონსულტაციო მომსახურება და სხვა.

World Index-ის მიხედვით, ყველაზე  ძვირადღირებული ინდური ბრენდების რეიტნგი ასე გამოიყურება: 

1 - Tata Group: $28,6 მლრდ

2 - Infosys: $14,2 მლრდ

3 - HDFC: $10,4 მლრდ

4 - LIC Group: $10,1 მლრდ

5 - Reliance Group: $8,4მლრდ

6 - SBI Group: $8,2 მლრდ

7 - Airtel: $7,7 მლრდ

8 - HCLTech: $7,6 მლრდ

9 - Larsen & Toubro: $7,2 მლრდ

10 - Mahindra Group: $6,6 მლრდ.

უახლესი

მოსაზრება


მსგავსი სიახლეები